Producenci
Promocje
Teltonika FMB001 - lokalizator GPS OBDII
Teltonika FMB001 - lokalizator GPS OBDII
299,00 zł 249,00 zł
szt.
Gwarancja, zwroty i reklamacje

Warunki gwarancji

  • Gwarancja na sprzedawane produkty (sprzęt i usługi) jest udzielana na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy. Gwarancja na baterię udzielana jest na okres 6 miesięcy.
  • Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  • Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez Serwis Datamatica (systemy Trackman lub Petio) bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nieprzekraczającym 14 dni od przyjęcia urządzenia fizycznie do Serwisu.
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu, w wysokości 40 zł płatnych kurierowi przy odbiorze odsyłanej przesyłki.
  • Gwarancja nie obejmuje: używania sprzętu niezgodnie z instrukcją, · uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalania, przepięć, itp. · wadliwego działania z nieautoryzowanym oprogramowaniem.
  • Klientowi przysługuje prawo do wymianu sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy usunięcie wady nie jest możliwe.
  • Klient traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez Serwis dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian oprogramowania urządzenia.
  • DataMatica Sp. Z o.o. nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku braku możliwości korzystania z urządzenia będącego w naprawie oraz utraty danych przechowywanych w urządzeniu.
  • Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
  • W przypadku klientów indywidualnych gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z tytułu rękojmi.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Opisz powód reklamacji i poinformuj nas o tym wysyłając opis e-mailem.

Po wyjaśnieniu i akceptacji zasadności reklamacji wyślij zakupiony produkt i dołącz do przesyłki dokument, który powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu oraz z usuniętymi informacjami osobowymi (przywrócenie ustawień fabrycznych w przypadku lokalizatorów GPS i urządzeń elektronicznych) oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Dtamatica Sp. z o.o.
Kieślowskiego 3d lok.1

02-962 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres: 

Dtamatica Sp. z o.o.
Kieślowskiego 3d lok.1

02-962 Warszawa

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu oraz z usuniętymi informacjami osobowymi (przywrócenie ustawień fabrycznych w przypadku lokalizatorów GPS i urządzeń elektronicznych) oraz kopią faktury zakupu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl