Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

1. Czy oferowane produkty dostępne są "od ręki"?

Większość produktów jest dostępna natychmiast. Informacja o dostępności znajduje się na karcie każdego produktu.

2. Czy do lokalizatora GPS uzyskam bezpłatny dostęp do platformy monitoringu GPS i aplikacji mobilnej?

Tak, do każdego zakupionego lokalizatora uzyskasz uprawnienia do bezpłatnego korzystania z platformy monitoringu GPS właściwej dla charakteru zakupionego lokalizatora. Więcej informacji o podstawowej usłudze i usługach rozszerzonych znajdziesz na stornach:

3. Czy w związku zakupem lokalizatora GPS będę ponosił dodatkowe koszty oprócz samego zakupu urządzenia?

Jedynym kosztem dodatkowym jest zakup i utrzymanie karty SIM (telefonicznej lub telemetrycznej). Karta SIM powinna zawierać pakiet internetowy z transferem danych 0,5-1GB. Do poprawnego działania lokalizatora GPS karta powinna zapewniać dobry zasięg GSM.

Opcjonalnie możesz dokupić płatne rozszerzenia do samego systemu monitoringu GPS opisane na stronach platform monitoringu wymienionych powyżej.

4. Czy w przypadku problemów z działaniem lokalizatora otrzymam pomoc w uruchomieniu lub  konfiguracji?

Tak, wszystkie problemy można zgłaszać poprzez specjalny system wsparcia technicznego dostępny pod linkiem: https://datamatica.pl/lokalizacja-gps/zgloszenia-serwisowe/

Odpowiedzi udzielane są zazwyczaj w czasie do 4 godzin.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl